luni, 2 mai 2011

Femeia in ploaie

 
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 






















DANS IN PLOAIE 

de Ana Blandiana


Lasati ploaia sa ma imbratiseze
de la tample pana la glezne,
Iubitii mei, priviti dansul acesta
nou, nou, nou,

Noaptea-si ascunde ca o patima
vantul in bezne,
Dansului meu ii e vantul ecou.

De franghiile ploii ma catar, ma leg,
ma apuc,
Sa fac legatura intre voi si-ntre stele.
Stiu, voi iubiti parul meu grav si nauc,
Voua va plac flacarile tamplelor mele.


Priviti pana o sa vi se atinga privirea
de vant
Bratele mele ca niste fulgere
vii, jucause --
Ochii mei n-au catat niciodata-n pamant,
Gleznele mele n-au purtat niciodata catuse!


Lasati ploaia sa ma imbratiseze
si destrame-ma vantul,
Iubiti-mi liberul dans
fluturat peste voi --
Genunchii mei n-au sarutat niciodata pamantul,
Parul meu, nu s-a zbatut niciodata-n noroi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu